Контакт-центр МОЗ з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень
Національний контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень від громадян.
«Тематика звернень громадян, з якими звертаються найчастіше, дуже часто змінюється, – пояснює Марія Карчевич, заступниця міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. – До прикладу, в осінньо-зимовий період найчастіше ми отримували звернення щодо роботи сімейних лікарів, на затримки з виконанням ПЛР-тестування. Далі найбільш запитуваною темою було зняття з самоізоляції та виїзду за кордон. У березні – тема вакцинації, а саме: яка вакцина ефективна, де і коли можна вакцинуватися».
За словами Марії Карчевич, зараз громадян цікавить інформація про те, де можна вакцинуватися, яка вакцина у наявності, як отримати ковідний сертифікат.
Додамо: за період поширення коронавірусної інфекції Чернігівською обласною «гарячою» телефонною лінією опрацьовано майже 4 тисячі звернень як від жителів області, так із інших регіонів. Тематика звернень також стосується тих питань, озвучених посадовцями профільного міністерства. Обласна «гаряча» телефонна лінія працює на базі Чернігівського обласного центру громадського здоров’я (0- 800 – 50-70-70) у будні з 8.00 до 17.00.