За понад рік роботи контакт-центр МОЗ з питань протидії COVID-19 прийняв 1,6 млн звернень громадян.
21 Грудня, 2021Новини
Про це йдеться на офіційному сайті профільного Міністерства.
Так найчастіше українці зверталися з питаннями щодо порядку проходження самоізоляції, місць проведення вакцинації, а також діагностики та амбулаторного лікування від COVID-19.
Додамо: за цей період на обласну безкоштовну «гарячу» телефонну лінію Чернігівщини – (0-800-50-70-70) – надійшло майже 4 тисячі 300 звернень громадян з різних куточків області та інших регіонів. Здебільшого питання стосувалися умов роботи пунктів масової вакцинації, аспектів спілкування із сімейними лікарями, графіків надходження препаратів для щеплення, показаннями для проведення ПЛР-тестів тощо.