ОБЛАСНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» З ПИТАНЬ СOVID-19: 0800 50 70 70 (у робочі дні з 8:00 до 17:00, обідня перерва 13:00 -14:00)
HealthFlex
×
  • Головна
  • Про центр
    • Загальна інформація
    • Структура
    • Структурні підрозділи
      • Медично-статистична частина
        • Відділ економічної статистики
        • Відділ медичної статистики
        • Відділ пропаганди здорового способу життя
        • Відділ впровадження інформаційних технологій
      • Відділ фінансового забезпечення
  • Вакцинація від COVID-19
  • Новини
  • Контакти

У центрі ефективної медичної реформи — пацієнт з його потребами та інтересами

15 Березня, 2024Новини

На сьогодні для розвитку та реалізації ефективної медичної реформи у центрі уваги стоїть пацієнт із власними потребами та інтересами. Саме пацієнтоорієнтованість — це одночасно пріоритет та фундамент для якісної, доступної та безоплатної медичної допомоги. Це зазначив міністр охорони здоров’я України Віктор Ляшко під час презентації пілотного проєкту «Представник пацієнта».

У заході також узяли участь голова НСЗУ Наталія Гусак, голова Комітету Верховної ради з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування Михайло Радуцький, представники Світового банку, Руху ЧЕСНО та посольства Швейцарії в Україні.

«На сьогодні ключовим для медичної реформи є пацієнт з його власними потребами та інтересами. Це також фундамент для Програми медичних гарантій. Ми оперативно реагуємо на нові виклики, спричинені війною, та розширюємо перелік медичних послуг у межах ПМГ. Таким чином, у непростих умовах, медреформа є пацієнтоорієнтованою. Однак, попри це, у пацієнтів й досі немає повної інформації щодо безоплатної медичної допомоги, обстежень, ліків та роботи медзакладів. Саме тому разом із партнерами ми анонсуємо запуск пілотної ініціативи для підвищення обізнаності людей у сфері охорони здоров’я — представників пацієнтів, — сказав міністр охорони здоров’я України Віктор Ляшко. — Така ініціатива створить у лікарнях сприятливе середовище, орієнтоване на потреби пацієнта. Також таке рішення здатне покращити доступ українців до якісної безоплатної медичної допомоги та знання про свої можливості й права». 

Зазначимо, що представники пацієнта — це спеціалісти, які успішно пройшли тренінгове навчання і залучені для роз’яснення пацієнтам у медзакладах загальних питань. Йдеться про надання медичних послуг в межах ПМГ, сприяння у реагуванні на випадки порушення прав пацієнтів, фіксації відгуків та спостереження за процесами надання допомоги у медзакладі задля покращення досвіду пацієнта і самої медустанови тощо. 

Наявність представників пацієнта допоможе скоротити час розв’язання можливих проблемних питань між пацієнтом та медичним персоналом. 

«Наш пріоритет — якісна медична послуга для пацієнта. Тому кожна копійка з бюджету, виділена на Програму медичних гарантій, має перетворитися у доступну і безоплатну медпослугу для українців та українок, — каже голова Національної служби здоров’я України Наталія Гусак. — До речі, Єврокомісія минулого року визначила в «домашньому завданні» для України посилення зворотнього зв’язку між пацієнтами й інституціями. Переконана, пілотний проєкт допоможе це реалізувати. Тому покладаю багато сподівань на представників пацієнтів. Принагідно нагадую: в НСЗУ є відділ по роботі зі скаргами, а також гаряча лінія 16-77. Бути на зв’язку, відповідати на актуальні питання, доносити правдиву інформацію — такі завдання ставимо перед собою».

Безпосередня робота представника пацієнта у закладі у пілотному режимі триватиме два місяці, зокрема березень і квітень. 

Ініціативу «Представник пацієнта» планують запустити у п’яти медзакладах, зокрема: 

  • Національний інститут раку;
  • Київська обласна клінічна лікарня;
  • Київський міський пологовий будинок №6;
  • Перше територіальне медичне об’єднання Львова;
  • Львівський обласний клінічний перинатальний центр.

Відгуки людей щодо їхнього досвіду отримання медичних послуг, зафіксовані амбасадорами пацієнтів, відіграватимуть важливу роль у трансформації сфери охорони здоров’я. Адже на підставі звітів амбасадорів у медзакладах можуть бути ухвалені рішення та зміни, спрямовані на покращення пацієнтського досвіду. 

Пілотування проєкту призначене для апробації механізму перед його подальшим масштабуванням. 

Довідка: у кожному з відібраних закладів представники працюватимуть у команді з двох людей. Для ефективної роботи їхнє місце має знаходитись у приміщенні закладу та бути помітним для відвідувачів і пацієнтів. Протягом усього часу роботи в закладі представники пацієнта будуть взаємодіяти з пацієнтами: поширювати інформаційні матеріали щодо послуг, гарантованих ПМГ, збирати зворотний зв’язок від пацієнтів про рівень задоволеності медичними послугами, фіксувати спостереження щодо комфорту пацієнтів, їхньої взаємодії з медичним персоналом та між собою тощо. Проєкт втілюється Національною службою здоров’я разом з Рухом ЧЕСНО та за підтримки Міністерства охорони здоров’я, Світового банку та Посольства Швейцарії в Україні.

Нові публікації

  • (без назви)
  • Discover the Thrill of Free Roulette Online
  • The Ultimate Guide to Penny Slot Machine Online
  • Experience the Thrill of Free Blackjack Games Online
  • Gambling establishments with Mastercard: A Comprehensive Guide

Рубрики публікацій

  • Інформаційні матеріали COVID – 19
  • Заходи
  • Круглі столи
  • Наші видання
  • Новини
  • Нормативно-правова база в роботі з COVID-19
  • Профілактика
  • Центр Громадського Здоров`я

Архів піблікацій

  • Червень 2025
  • Травень 2025
  • Квітень 2025
  • Березень 2025
  • Лютий 2025
  • Січень 2025
  • Грудень 2024
  • Листопад 2024
  • Жовтень 2024
  • Вересень 2024
  • Серпень 2024
  • Липень 2024
  • Червень 2024
  • Травень 2024
  • Квітень 2024
  • Березень 2024
  • Лютий 2024
  • Січень 2024
  • Грудень 2023
  • Листопад 2023
  • Жовтень 2023
  • Вересень 2023
  • Серпень 2023
  • Липень 2023
  • Червень 2023
  • Травень 2023
  • Квітень 2023
  • Березень 2023
  • Лютий 2023
  • Січень 2023
  • Грудень 2022
  • Листопад 2022
  • Жовтень 2022
  • Вересень 2022
  • Серпень 2022
  • Липень 2022
  • Червень 2022
  • Травень 2022
  • Квітень 2022
  • Лютий 2022
  • Січень 2022
  • Грудень 2021
  • Листопад 2021
  • Жовтень 2021
  • Вересень 2021
  • Серпень 2021
  • Липень 2021
  • Червень 2021
  • Травень 2021
  • Квітень 2021
  • Березень 2021
  • Лютий 2021
  • Січень 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Серпень 2020
  • Липень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Грудень 2019
  • Листопад 2019
  • Жовтень 2019
  • Вересень 2019
  • Серпень 2019
  • Липень 2019
  • Червень 2019
  • Травень 2019
  • Квітень 2019
  • Березень 2019
  • Лютий 2019
  • Січень 2019
  • Грудень 2018
  • Листопад 2018
  • Жовтень 2018
  • Вересень 2018
  • Серпень 2018

По всім питанням, Ви можете звернутися до нас:

+38 (0462) 60-44-03

adminociat@ukr.net

14000, м.Чернігів, вул. Любецька, 7а

Швидкі посилання

  • Головна
  • Про центр
    • Загальна інформація
    • Структура
    • Структурні підрозділи
      • Медично-статистична частина
        • Відділ економічної статистики
        • Відділ медичної статистики
        • Відділ пропаганди здорового способу життя
        • Відділ впровадження інформаційних технологій
      • Відділ фінансового забезпечення
  • Вакцинація від COVID-19
  • Новини
  • Контакти

Останні новини

  • Чер 14

    What are the best Casino Games for Beginners? One of...

  • Discover the Thrill of Free Roulette Online Чер 13

    Are you a follower of online casino games? Do you...

  • The Ultimate Guide to Penny Slot Machine Online Чер 13

    If you’re a fan vulkan vegas casino of slots but...

  • Experience the Thrill of Free Blackjack Games Online Чер 13

    Blackjack, likewise called twenty-one, is just one of one of...

Створенний 2020 рік. Усі права захищенні.
Чернігівський Обласний Центр Громадського зоров'я.

Коронавірус (COVID-19)

Телефони горячої лінії: 0 800 50 70 70 або 095 001 03 40 

×